Domeinregistratie / verhuizen?       
 
 


Website / E-mail / FTP werkt niet meer. Is mijn ip adres geblokkeerd ?

Het kan voorkomen dat u niet meer bij uw Website / E-mail / FTP kunt komen omdat uw ip-adres bij ons in de firewall is gekomen.

Dit kunt u testen door naar www.gproxy.nl te gaan en dan uw website te bezoeken, kunt u dan wel bij uw website dan staat uw ip-adres bij ons in de firewall.

Mocht uw ip adres in de firewall belanden dan zal dit eerst een tijdelijk blokkade zijn van 60 minuten, gebeurd dit 4x achter elkaar dan zal er een permanente blokkade volgen.

Dit kan door verschillende oorzaken gebeuren, bijvoorbeeld:

- Te veel (FTP) connecties die open blijven staan naar de webserver. Gebruikt u bv filezilla dan graag het volgend aanpassen:
Maximum aantal gelijktijdige overdrachten: 1
Limiet voor gelijktijdige downloads: 1
Limiet voor gelijktijdige uploads 1
Deze kunt u onder "Bewerken" / "Instellingen" / "Overdracht" aanpassen in filezilla.

- Te vaak met verkeerd inloggen gegevens proberen in te loggen op e-mail of ftp. U zal dan na 15x een foutieve inlog pogingen worden geblokkeerd.

Als uw ip-adres geblokkeerd wordt dan kunt u via ticket systeem uw ip-adres doorgeven aan ons. Uw ip-adres kunt u achterhalen door naar www.xitens.nl/ip te gaan.



SUPPORT